Tuesday, May 19, 2009

Tinta Kashfun Qalbi^^








بسم الله الرحمن الرحيم..

رب اشرح لي صدري ويسرلي أمري واحلل عقدة من لساني يفقهوا قولي...


Wahai Tuhanku,

Lapangkan dadaku,mudahkan segala tugasanku dan lancarkan patah2 perkataan drpd lidahku,supaya mereka memahami apa yang aku ucapkan.

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah (“,)

Akhirnya wjud gk blog aku sniri=)…

Actually dah lma terdetik di hati ini nk create blog sniri dek krana ramai yg memilikinya..But,timbul plak sdkit keraguan di hati kecil ini coz aku ni bknnya jenis insan yg dlahirkan pandai berkata2 apatah lg nk bertinta.aku slalu pkir knpa aku nk bt blog sniri?sbb nk mnunjuk2 ka?sbb terikot2 ngn org?@sbb aku mmg mnt bnda cmni?

Then 1 day,ada 1time tu aku ym ngn seorg sahabat yg dirahmati ALLAH ni dia suggest aku soh tulis blog.Dek krana “dia” terlalu mengenali aku&dia tau yg aku agak ska mnulis n dia ckp ’tulis untuk dri sniri’.Sedar@x,ayat tu ‘ ~ ’ ckup terkesan di hati ini.aku pon terpk...

Betul jgak!!why not?

Apa salahnya tulis utk dri aku sniri kan?Skdar utk mengigtkn dri aku snri dan jgak mgkn leh berkongsi sdkt ilmu yang xsbrapa dgn sahabat2 yang lain…

Slain itu,bleh jga bka pluang kpd shabat2 utk mgenali diri ini dengan lbh dekat lagi…

N apa salahnya mencuba kan?Xrugi ap2 pon…

By da way,aku tgh cutis kg ni…drpd aku dok melangut ja,lbh bek aku bt Sesuatu yang berfaedah..berfaedah ka?INSYAALLAH akan jadi perkara yg berfaedah klu kita pandai gunakannya dengn baik.=)

After that.tgn aku pon tergerakla utk bt 1st step:daftar blog.Tp cam segan+malas pon ada…Xtau nk tulis apa ni…Gpon,sapala nk baca ap aku tulidsd ni…wargh!!ttba,aku tgat 1 kata2 ni….

Sesuatu usaha yang dimulai,janganlah dihentikan sblum hasilnya dirasakan..”

Lastly,bermulala episode p1 dalam diari blog ni… “Tinta Kashfun Qalbi c: ..”

Welcome my lovely blog!!n also welcome to my Blog’s World^^

Ahlan Wasahlan*-*….

post by,

>>Rohaney@Tinta Kashfun Qalbi^^<<

No comments:

Post a Comment